گروه آموزش آدپارس
مرکز آموزش های چند منظوره
شرکت آدپارس در سال 1390 به شماره ثبتی 415726 هدف ارائه راه حل های جامع مبتنی بر آخرین فن آوری ها در زمینه مشاوره ، طراحی و اجرای پروژه های مخابراتی و توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات تاسیس گردید .
این شرکت در جهت رفع نیازهای صنعت ICT سازمان ها و ارگانهای مختلف دولتی – نیمه دولتی و خصوصی تلاش نموده است و خوشبختانه توانسته با یاری خداوند متعال و تلاش پرسنل متعهد خود خدماتی هرچند کوچک را در خور مشتریان بزرگ خود ارائه دهد .
شرکت ادپارس ارائه فعالیتهای تخصصی مبنی بر دانش فنی ، فن آوری روز و نیروی انسانی متخصص را به عنوان خط مشی کیفی خود در برطرف کردن نگرانی مدیران سازمانها در خصوص تلفیق منابع مختلف برای دستیابی به یک راه حل جامع قرارداد است . لذا شرکت آدپارس از بدو تاسیس با رویکردی فنی و مهندسی در این رشته همواره سعی خود را در رفع نیازهای مشتری های خود قرار داده و همواره بیش از فروش به خدمات پس از فروش پرداخته است و این عاملی مهمی در رضایت مشتریان می باشد . مجموعه ادپارس با در اختیار داشتن کادر فنی متخصص ، متعهد و با تجربه با هدف ارائه مشاوره و راهکار، فروش، نصب و راهاندازی و پشتیبانی فنی و تخصصی شبکههای رادیویی WAN،LAN،Wireless، مخابراتی و ماهوارهای و تجهیزات آنها شروع به فعالیت نموده است.هدفهای عالی و متعالی در رسیدن به جایگاهی والا درسطح کشور در جهت ارائه خدماتی متفاوت در زمینه مشاوره فنی و ارائه راهکار ها و طرح های جامع شبکه ، شیوه های نوین آموزش و پشتیبانی به معنای واقعی و گارانتی واقعی محصولات عرضه شده توسط این شرکت رابر آن داشته تا با عظمی راسخ و اراده پولادین و با تکیه بر دانش فنی و تجربه نیروهای خود گام در این وادی نهد . خدمات شرکت ادپارس منحصر به فروش تجهیزات شبکه نیست و از بدو تأسیس اساس کار این شرکت ارائه راهکارهای مناسب و جامع (Total solution) برای مشتریان و پشتیبانی و خدمات پس از فروش و به روز نگه داشتن آنها است. مهندسی فروش و ارائهی راهکار مناسب و راهنمایی و هدایت مشتری به سمت انتخاب صحیح محصول، مهمترین ویژگی خدمات شرکت آدپارس است.کارشناسان این شرکت با صبر و حوصله و بهرهگیری از دانش و تجربه فنی بالا و به روز، همیشه در کنار مشتریان و بهترین پشتیبان آنها هستند. این کارشناسان بر این باورند که راهنمایی صحیح مشتری هرچند که ممکن است حتی به ظاهر منجر به عدم خرید محصول از شرکت در مقطع فعلی بشود سبب رضایت و جلب مشتری در آینده و اعتماد آنها به شرکت خواهد شد که این بزرگترین سرمایه و عامل برای موفقیت در دراز مدت و پابرجا بودن شرکت است.این شرکت در نظر دارد با رقابتی سالم و اصولی با شرکتهای همکار و با تکیه بر دانش و تخصص منطبق بر استانداردهای روز جهان وشناخت صحیح از محصولات و نیاز مشتریان و متناسب سازی خدمات براساس این نیازها، رنگ تازهای به ماهیت فعالیتهای شبکهای در بازارهای داخلی کشور بخشد .
شرکت آدپارس با در نظر گرفتن دانش روز مخابراتی دنیا و ارئه آموزش این دانش در جهت افزایش علم مخابراتی در این کشور میکوشد امیدوار هستیم بتوانیم در جهت پیشرفت اهداف کشورمان گام ایی بلند برداریم.